Combitrailer CT-411-S
Combitrailer to szczyt wydajności w transporcie. D-TEC przeanalizował procesy logistyczne i odkrył, gdzie można wygenerować zysk: szybszy i bardziej elastyczny załadunek i rozładunek. Combitrailer® to przyczepa podzielna, zaprojektowana specjalnie do transportu kontenerów o wymiarach 2 x 20 stóp. Po podzieleniu Combitrailera można jednocześnie załadować lub rozładować dwa 20-stopowe kontenery na rampie załadunkowej. Za pomocą Combitrailer można również przewozić kontenery o długości 40 stóp.
Dzięki nowemu Combitrailer S-Line firma D-TEC spełnia życzenia klientów, aby móc jeździć zarówno przednią, jak i tylną częścią. Nowy Combitrailer S-Line składa się z 2 przyczep, każda wyposażona w własny sworzeń zwrotnicy i numer rejestracyjny. D-TEC uwzględnił także dobry rozkład nacisku na osie w ruchu międzynarodowym w ramach maksymalnych obciążeń krajów. Cechą charakterystyczną przyczep D-TEC jest niska masa własna. Zastosowanie sprężystej stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie sprawia, że podwozie jest niezwykle mocne CT-411-S zapewnia wyjątkową elastyczność w transporcie kontenerów 20-stopowych. Można je przewozić zarówno na przedniej, jak i tylnej części, bez obciążania osi napędowej.
W przypadku CT-411-S masz jedną oś samokierującą w przedniej części i jedną w tylnej części. Jeśli obie sekcje podwozia są połączone, można jeździć na 4 osiach, z czego dwie są kierowane. W przypadku korzystania z części przedniej oś skrętna jest blokowana. Gdy używana jest sekcja tylna, oś końcowa pozostaje samokierującą osią skrętną.
- Zalety Combitrailera S-line
- Niezwykle wydajny ze względu na możliwość jazdy oddzielnie zarówno przednią jak i tylną częścią
- Jednoczesny załadunek i rozładunek dwóch kontenerów 20-stopowych w dokach załadunkowych i rozładunkowych
- Obie osie w części przedniej zapewniają maksymalną zdolność dojazdu kontenerem czołowym pod inny adres
- Zastosowanie osi unoszonych optymalizuje rozkład ciężaru, także przy nierównomiernie obciążonych kontenerach.
- Zapewnia to większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przeciążenia
- Niskie zużycie paliwa i mniejsze zużycie opon dzięki zastosowaniu osi skrętnych