Previous slide
Next slide
D-TEC Tank SV2006 Basic
- + 48 605 204 206
- biuro@trailer-tec.pl
- Kuśnie 34J, 98-200 Sieradz
Rok produkcji: 2024
80 000 EUR netto
Trailertec Polska Sp. z o. o.
Szczegóły
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Rok produkcji
- D-TEC
- Tank SV2006 Basic
- 2024
- Stan
- Możliwość finansowania
- Nowe
- Tak
Opis
- Fabrycznie nowa cysterna - D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC
- W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta. (np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową)
- Opis i zdjęcia przedstawia opcje i możliwość wykoniania produktu.
- - Masa własna: 5100kg (+/- 2%)
- - Kubatura: 28m3/30m3/31m3
- - Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm
- - Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm
- - Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi lub tarczowymi / Jost z hamulcami tarczowymi / Osie SAF z hamulcami tarczowymi
- - System hamulcowy Wabco EBS lub Knorr EBS
- - Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne
- naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h.
- - 3 Oś może być skrętna
- - Zaawansowana optymalizacja trakcji (ATO). Dzieki automatycznemu czesciowemu odciazeniu osi 1 osie 2 i 3 sa obciazone do 100%. Zwieksza to
- obciazenie siodla ciezarówki, zapewniajac lepsza przyczepnosc. Aktywacja ATO za pomoca przycisku w kabinie lub na przyczepie, po czym system ten reguluje sie automatycznie. Po wylaczeniu zaplonu system wylacza sie sam.
- - Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC
- - Wąż dokujący 10" lub 8" górny / zawór ręczny lub pneumatyczny
- - Opcje mieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5 (Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy
- niezależnej.) / możliwe sterowanie pneumatyczne
- - Pompa Vogelsang, 6.000 l/min. VX186-260GL NBR HiFLo lub Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy
- - Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy
- - Po lewej i prawej stronie naczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm).
- - Linki na rynienkach do zabezpieczenia
- - Żółty okrągły reflektor z tyłu naczepy na górze
- - Halogeny robocze ledowe
- - Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe.
- - Rozmiar opon 385/65R22
- - Felgi Aluminiowe Alco Durabright lub Better Wheel
- - Dwie pary klinów pod koła
- - Dokumenty COC do rejestracji.
- - Dodatkowy właz z tyłu
- - Pneumatyczny lejek do zalewania na górze cysterny o średnicy 420mm
- - Krótki pomost do wentylacji z barierka
- - Wziernik z przodu, w rogu (stal ocynkowana), z zaworem ręcznym lub pneumatycznym
- - Okno kontrolne z tylu po prawej stronie na dole
- - Druga przegroda w naczepie
- - 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego
- - Rynny i drazek do zderzaka ze stali nierdzewnej
- - Złącze bauer zamiast perrot
- - Oświetlenie LED zamiast żarówkowego w tylnej części oświetlenia
- - Sprzeglo Stortz 89 mm, zamontowane na bebnie wentylacyjnym. do odprowadzania oparów
- - 100-litrowy zbiornik na wode na podwoziu, w tym kran z tylu.
- - Zbiornik na czysta wode 30 litrów po lewej stronie.
- - Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny
- - Rockbox z zaworem recznym 6”. / skrzynka na kamienie, spadajace grawitacyjnie przy zaladunku
- - Przewody hydrauliczne przedluzone do plyty przylaczeniowej z przodu (SV2006)
- - Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej 1m
- - Cisnienie w oponach TPMS
- - Aluminiowy zbiornik powietrza zamiast stalowego zbiornika powietrza
- - Pudelko na gasnice
-
W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcamy do kontaktu pod numerem telefonu 605204206 lub 609403903.
- Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek: Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu. Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego