Previous slide
Next slide
D-TEC Tank SV2011 Quickliner
- + 48 605 204 206
- biuro@trailer-tec.pl
- Kuśnie 34J, 98-200 Sieradz
Rok produkcji: 2024
80 300 EUR netto
Trailertec Polska Sp. z o. o.
Szczegóły
- Marka pojazdu
- Model pojazdu
- Rok produkcji
- D-TEC
- Tank SV2011 Quickliner
- 2024
- Stan
- Możliwość finansowania
- Nowe
- Tak
Opis
- Fabrycznie nowa cysterna - D-TEC Tanktrailer SV2011 Quickliner
- W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta. (np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową)
- Link do filmu, w której bierze udział naczepa D-TEC FV-2011 z systemem skrętnych osi D-TEC https://www.youtube.com/watch?v=ynjjBMb45a0
- Specyfikacja pojazdu:
- - Rok produkcji: 2024
- - Wysokość siodła: 1.220mm (do regulacji)
- - Masa własna: 6000kg (+/- 2%)
- - Kubatura: 30m3
- - Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm
- - System wentylacji zapobiegający budowaniu podciśnienia oraz nadciśnienia w beczce
- - Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi
- - Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne
- naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h.
- - Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC
- - Lejek dokujący 8" górny / zawór ręczny
- - Opcja mieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5
- Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy niezależnej.)
- - Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy
- - Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy
- - Po lewej i prawej stronie przyczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm).
- - Linki na rynienkach do zabezpieczenia
- - Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe.
- - Rozmiar opon 385/65R22
- - Dwie pary klinów pod koła
- - Dokumenty COC do rejestracji.
- - Drabinka oraz właz u góry naczepy
- - Okno kontrolne z tylu na górze oraz na dole beczki
- - Dwie przegrody w naczepie
- - 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego
- - Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny
- - Cisnienie w oponach TPMS
- - Wykończenie zbiornika w kolorze srebrnym (zbliżony do RAL9006)
- - Wykończenie podwozia w kolorze RAL 7016
- Zdjęcia przedstawiają możliwość wykonania produktu.
-
W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcamy do kontaktu pod numerem telefonu 605204206 lub 609403903.
-
Gwarantujemy Państwu naczepy, która spełniają najwyższe normy jakościowe, co pozytywnie wpływa na wydajność i zysk Państwa działalności. Są to mocne naczepy, które charakteryzuje niski koszt utrzymania i wysoka wartość odsprzedażowa. Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy naczepy do indywidualnych potrzeb klientów, oferując szereg opcji ułatwiających pracę kierowców - jesteśmy gotowi sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom.
Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek: Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego