NACZEPY PODKONTENEROWE D-TEC
Flexitrailer FT-LS-S
Flexitrailer LS jest wielofunkcyjnym podwoziem za pomocą którego można transportować wszystkie kontenery ISO. Podwozie może być wysunięte od środa i od tyłu. Jeśli naczepa jest wyposażona w blokadę Flexilock (głowica poślizgowa), kontener 45ft może transportować w zasięgu standardowych/ustawowych wymiarów. Niezależnie od przewożonego kontenera , ciężar jest zawsze rozłożony optymalnie. To wielofunkcyjne podwozie posiada dwie różne osie, podstawową dla obu 40ft i 45ft, dzięki czemu można uniknąć zbyt dużego nacisku na oś napędową.
Portmaster PM-3-S Basic
D-TEC Portmaster to podwozie kontenerowe z teleskopowym tyłem. Ta opcja umożliwia transport następujących kontenerów ISO: 20ft, 2x 20ft, 40ft. Flexilock, głowica kontenerów 45’ przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa może być również transportowana w dozwolonych wymiarach.
Container Carrier CC-20-3-T
Naczepa podkontenerowa D-TEC CC-20 został stworzony do transportu kontenerów 20-stopowych, takich jak kontenery wymienne ISO 7,15 m, 7,45 m, 7,82 m. Rama została opracowane specjalnie dla przemysłu chemicznego.
Jednym z przystosowań jest otwarta tylna strona do podłączenia węży.
Container Carrier CC-2030-3-F
D-TEC Container Carrier CC-2030 nadaje się do transportu kontenerów 20-stopowych, takich jak kontenery wymienne ISO 7,15 m i 7,45 m, 7,82 m oraz kontenery 30-stopowe. Podwozie to zostało opracowane specjalnie dla przemysłu chemicznego i zawiera otwartą tylną burtę do podłączenia węży
Combitrailer CT-521-S
Combitrailer to szczyt wydajności w transporcie. D-TEC przeanalizował procesy logistyczne i odkrył, gdzie można wygenerować zysk: szybszy i bardziej elastyczny załadunek i rozładunek. Combitrailer® to dzielona naczepa, zaprojektowana specjalnie do transportu kontenerów 2 x 20 stóp. Po podzieleniu naczepy Combitrailer można jednocześnie załadować lub rozładować dwa 20-stopowe kontenery w rampie załadunkowej. Naczepą Combitrailer można również przewozić 40-stopowe kontenery.
Flexitrailer FT-HD-S
Flexitrailer HD został opracowany do transportu kontenerów-cystern i nadwozi wymiennych. Naturalnie można przewozić także wszelkiego rodzaju kontenery ISO, tak jak w przypadku Flexitrailer LS. Podwozie to ma solidną konstrukcję, co oznacza, że w pozycji centralnej można przewieźć do 34 ton ciężaru.
Container Carrier CC-40-3-S
D-TEC Container Carrier jest najlżejszym, sztywnym podwoziem, o standardowej masie całkowitej do 3.7 tony. Obecnie w podwoziach 40ft występują regularnie przypadki uszkodzenia ciężarówki oraz/albo stacji załadunkowej. Jedną z najważniejszych przyczyn uszkodzeń jest to, że zamki blokujące z przodu naczepy, wielokrotnie nie są umieszczane we właściwej pozycji. D-TEC odpowiedział na to konstruując zamek w taki sposób aby nie mógł pozostać otwarty.
Container Carrier CC-45-3-S
D-TEC Container Carrier jest najlżejszym, sztywnym podwoziem, o standardowej masie całkowitej do 3.7 tony. Obecnie w podwoziach 45ft występują regularnie przypadki uszkodzenia ciężarówki oraz/albo stacji załadunkowej. Jedną z najważniejszych przyczyn uszkodzeń jest to, że zamki blokujące z przodu naczepy, wielokrotnie nie są umieszczane we właściwej pozycji. D-TEC odpowiedział na to konstruując zamek w taki sposób aby nie mógł pozostać otwarty.
Container Carrier CC-4045-3-S
Nowa naczepa D-TEC Terminal Chassis nadaje się do transportu kontenerów 40-stopowych, 1×20-stopowych i 2×20-stopowych. Opcjonalnie to nowe podwozie może również obsługiwać kontenery 45-stopowe z wysuwaną płytą łączącą z przodu i wysuwanym zderzakiem z tyłu.
Combitrailer CT-511-S
Combitrailer to szczyt wydajności w transporcie. D-TEC przeanalizował procesy logistyczne i odkrył, gdzie można wygenerować zysk: szybszy i bardziej elastyczny załadunek i rozładunek. Combitrailer® to przyczepa podzielna, zaprojektowana specjalnie do transportu kontenerów o wymiarach 2 x 20 stóp. Po podzieleniu Combitrailera można jednocześnie załadować lub rozładować dwa 20-stopowe kontenery na rampie załadunkowej. Za pomocą Combitrailer można również przewozić kontenery o długości 40 stóp.
Combitrailer CT-411-S
Combitrailer to szczyt wydajności w transporcie. D-TEC przeanalizował procesy logistyczne i odkrył, gdzie można wygenerować zysk: szybszy i bardziej elastyczny załadunek i rozładunek. Combitrailer® to przyczepa podzielna, zaprojektowana specjalnie do transportu kontenerów o wymiarach 2 x 20 stóp. Po podzieleniu Combitrailera można jednocześnie załadować lub rozładować dwa 20-stopowe kontenery na rampie załadunkowej. Za pomocą Combitrailer można również przewozić kontenery o długości 40 stóp.